Deniz Işın Coşkuner

Yazar, İş insanı


Doğum Tarihi: 24.11.2000

Doğum Yeri: Antalya

Eğitim: Girne Amerikan Üniversitesi, Karamanoğlu MehmetBey Üniversitesi


Biyografisi


Deniz Işın Coşkuner, 24 Kasım 2000 tarihinde Antalya’da dünyaya geldi. Doğum tarihi olan 24 Kasım sebebiyle kaderinde öğretmen olmak vardı. İlkokul, ortaokul ve lise öğrenimini Mersin’de tamamladıktan sonra, Sınıf Öğretmenliği Bölümü’nde eğitimini Karaman’da Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi’nde (3 yıl) ve Girne Amerikan Üniversitesi’nde (1 yıl) tamamladı.

Sadece 12 yaşındayken, programlama, sosyal medya ve web tasarımı gibi konulara ilgi duymaya başladı. O zamanlar da sosyal medyanın önemini kavrayan Coşkuner, bu alanda başarılı projelere imza attı. Farklı alanlarda da çalışmaları ve girişimleri olan Coşkuner, bütün şirketlerini 2020 yılında DNC Group çatısı altında birleştirdi. 2020 yılında CEO olarak şirketin cirosu 5 milyonu aştı.

Ticari alandaki başarısını, edebiyata olan ilgisini de kullanarak sosyal hayatına taşıdı. Çocukluğundan beri edebiyata olan düşkünlüğüyle bilinen genç işadamı ve yazar, “Bir Ömrün Ölümü”, “Banyodaki Vahşet” ve “Çıkışı Bulamayan Adam” isimli üç roman yazdı. Kitapları raflarda yerini aldığı günden bu yana iyi bir satış grafiği yakaladı. Üçüncü kitabını geçtiğimiz günlerde piyasaya süren Deniz Işın Coşkuner, bazı insanların lider doğduğunun bir örneği gibidir. Genç yaşına rağmen her alanda başarılı olacak donanıma sahiptir. Ailesinin desteği de arkasında olduğu için, ileride gençlere ilham veren daha pek çok çalışma ve girişimde bulunacağı kesin.

Deniz Işın Coşkuner Eğitimi

Deniz Işın Coşkuner, 24 Kasım 2000 tarihinde Antalya’da dünyaya geldi. Doğum tarihi olan 24 Kasım sebebiyle ileride öğretmen olacağı kaderinde yazılı gibiydi. İlkokul, ortaokul ve lise eğitimini Mersin’de tamamladıktan sonra, Sınıf Öğretmenliği Bölümü’nde eğitimine devam etti.

Üniversite eğitimine Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi’nde başladı ve bu eğitimini üç yıl boyunca sürdürdü. Daha sonra eğitimine Girne Amerikan Üniversitesi’nde bir yıl süreyle devam etti. Eğitim hayatı boyunca Sınıf Öğretmenliği alanında aldığı eğitimlerle pedagojik bilgisini ve öğretmenlik yetkinliklerini geliştirdi.

Bu dönemde, sadece 12 yaşında olmasına rağmen, programlama, sosyal medya ve web tasarımı gibi konulara ilgi duymaya başladı. Hem eğitimine odaklandı hem de teknoloji alanındaki bu ilgiyi beslemeye devam etti.